Персоналдык маалыматтарды бөгөттөө/өзгөртүүнүн шарттары

Эгерде Кардар өзүнүн жеке маалыматтарынын туура эместигин же Банк тарабынан мыйзамсыз аракеттерди аныктаса, Кардар колл-борборго кайрылуу же ыйгарым укуктуу органга кайрылуу аркылуу Банкка арыз бере алат.

Банк Кардардын арызын кабыл алып, арыз алынган учурдан тартып текшерүү мезгилинде анын жеке маалыматтарын бөгөттөөгө милдеттүү.

Эгерде жеке маалыматтардын туура эместиги тастыкталса, Банк Кардар тарабынан берилген документтердин негизинде аларды түзөтүүгө жана бөгөттөөнү алып салууга милдеттүү.

Эгерде жеке маалыматтарды чогултуунун мыйзамсыздыгы аныкталса, Банк тиешелүү маалыматтарды аныкталган учурдан тартып дароо жок кылууга жана бул жөнүндө Кардарды документалдуу түрдө кабарлоого милдеттүү.

Жеке маалыматтар боюнча мыйзамдуу аракеттер же алардын тактыгы өз ара таанылган учурда, Банк дароо бөгөттөөнү алып салууга милдеттүү.

Эгерде Банк Кардардын арызы менен макул болбосо, талаштуу кырдаалдар Кыргыз Республикасынын мыйзамдарына ылайык административдик же сот тартибинде каралат.

Банк кошумча билдирет, Кардар Оферта боюнча бардык милдеттенмелерди аткаруу шарты менен, Банк кызматтарынан/кредит линияларын сунуштоо офертасынан/кредит келишиминен баш тартууга укуктуу.

Келишимди бузуу үчүн Кардар *7700 номерине чалып же Simbank мобилдик тиркемесинин «Колдоо 24/7» бөлүмүндөгү WhatsApp, Telegram аркылуу билдирүү жөнөтө алат. Келишим бузулганга чейин, Кардар аткарылышы керек болгон бардык аткарылбаган милдеттенмелер жөнүндө маалымдалат.

Ошол эле учурда, Банк жөнгө салынган каржылык кредиттик уюм катары, Кыргыз Республикасынын мыйзамдары менен белгиленген мөөнөттө Кардардын маалыматтарын сактоого милдеттүү.